saknar vintern!


bilder från vintras förra året, fan vad jag saknar vintern.
Mysiga jackor, mössor, vantar, julmusik, pepparkakor, julmust, snö & mer.

Igår hade vi ju danska gäster, och det var ganska kul ändå. Men jag sa "va?" skit mycket för
ibland förstår jag mig inte på danska! hahaha. Vi hyrde 3 filmer också, "Sherlock Holmes" ,
"Kick Ass" & någon skräckfilm. Fast hade redan sett Kick Ass innan men dom andra var bra (:

Idag skulle jag igentligen träffa hanna igen
men kom på att jag skulle till min morfar på en släktträff. damn it! haha men det var kul ändå.
Nu kom jag hem från morfar & ska nog till pappa snart, om jag nu orkar att cykla dit, hehe.

Imorgon blir det skola, & HELGERNA GÅR SÅ SJUKT SNABBT VILKET SUGER.
Men efter skolan i morgon ska jag till mcdonald's med lisa & hanna, tjockisar hihi.
jävlar vad det blir mycket med hanna nu men hon är bäst :D <3

Nu ska jag avsluta detta ganska långa inlägget, puss hej!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0