saknar julstämningen


- förra julen.

hej!
träffade hanna vid 7, vi gick till Hemmakväll där vi köpte chips & ostbågar.
Så det blev en filmkväll hos henne framför idol, och det var dom rätta som gick vidare! :D
efter idol kollade vi på "se upp för dårarna" . & jag kom hem från henne klockan 11 ungefär.

Och vet ni vad? på idrotten skulle vi stöta kula. Jag fick VG , jag är happy. För att det är
svårt att få bra betyg i det, det var bara tre tjejer i klassen som fick VG. med tanke på hur
dålig jag annars är i gympa så blev jag riktigt nöjd! hihi. pris åt mig.
& sen sprang jag 400 meter, & var 3 sek från VG, damn it..


Nu ska jag avsluta inlägget & jag vet att jag inte har lagt ut en bild på ringen men det
kommer i morgon eller på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0