Några bilder från idag

hola!
idag slutade vi klockan 11 för lektioner var inställda, så det var riktigt härligt.
Och jag vet fortfarande inte vart min klocka är i skolan, eller om nån har tagit den.
Jag vill ha den nu! :(
Men iallafall, efter skoldagen cyklade jag till stan, åt först på mcdonald's med massa från klassen.
På SO'n har vi ett grupparbete där man skulle åka till stan, gå till de partistånden & ställa lite frågor.
Så det gjorde vi efter vi hade ätit, och min grupps fråga var: "Tycker ni att man ska höja straffen i
Sverige för allvarliga brott?".
men ja, här kommer några bilder från dagen.



yes det var några av bilderna. Nu ska jag göra några läxor, sen ska jag till stan igen där jag
ska se om jag får köpt något av mina presentkort. Och sen blir det dans också ! :)
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0