me like icecream


ph: mallorca 2010

-
   hello darlings
vilken solig dag! gillas starkt. Idag hade vi en läxa i spanska där man skulle kunna beskriva en person.
Alltså vad den hade på sig, hårfärg och sånt. Men nästan ingen hade övat, så det blev ganska kul för
ingen kunde något typ, hahaha! Och sen skulle vi ha kondistest 2,4 km på idrotten men jag hade "glömt"
kläder , orkade verkligen inte + att det var soligt. så jag ska springa nästa fredag, great :)

Nu ska jag bara vänta på min pasta som snart är klar, och efter jag har ätit ska jag cykla till lisa.
Vi ska chilla på hennes garagetak med glass! gött :D

pussssen

www.lin-nea.devote.se - jag vet att du vill kolla...;)


Kommentarer
Postat av: zandra

nu är vinnaren dragen på veckans blogg. du är välkommen in och kolla om det blev du.

2010-09-03 @ 17:54:51
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: zandra

kul att du ville vara med. det är bara att spama på för större chans att vinna. vinnaren dras på söndag.

2010-09-03 @ 19:33:48
URL: http://zandrasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0