lisa&hanna&lina


hitta ingen speciellt rolig bild..

hej!
Efter skolan stack jag ut med lisa tegnér, hanna mårtensson & lina björkman.
Sen stack vi också hem till varandra & lite sånt chill :) fan vad varmt det var idag,
riktigt härligt asså! Och idag var det den första dagen på dansen, gick med tove.
lisa ska också gå men hon gick inte denna gången för hon trodde inte att hon kom
med i den gruppen, men ja iallafall så var det roligt! Nu har jag kommit hem från
pappa där jag åt mat & hämtade lite saker, nu ska jag börja på svenskan & kemin
som vi har till i morgon och jag kommer att DÖ om vi har läxförhör (!!!!!!!!)

www.lin-nea.devote.se - en bra blogg :D

Kommentarer
Postat av: zara

jag såg dig vid ribersborgsskolan !:D

2010-09-02 @ 20:00:54
URL: http://zaramedz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0