idolbiljetter köpta!


en ganska gammal bild på mig & lisa .

hejsan!
Då är biljetterna till Idol på arenan köpta, wiho! ska gå med lisa & melissa :D
& kanske några andra om dom nu ville/kunde
.

Idag på idrotten skulle jag ju ha kondistest, men är som sagt förkyld så jag ska göra det nästa vecka.
Efter skolan stack lisa med hem till mig, & vi bakade chokladbollar. När vi åt dom kollade vi samtidigt
på Flyg 29 Saknas med syster. & åt lite chips + ahlgrens bilar. gött!

Hon gick precis & nu tänkte jag vara inne lite vid datorn, sedan äta. Efter det ska jag & lisa till västra hamnen,
berättar mer när vi har varit där :)

Kommentarer
Postat av: Melissa

Så nice det kommer bli:D<3

2010-09-11 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0