23:26


bild i repris.

hej!
Idag efter skolan stack jag & kollade på när hanna mårtensson red, det var kallt som fan! haha (:
Efter stack vi hem till henne & sen till Hemmakväll. Där köpte vi massa onyttigt. En godispåse,
två chipspåsar & coca cola flaska. tjockisaaar. såg också typ alla från 8 D där.
Sen eefter vi hade varit på Hemmakväll stack jag & hanna hem till henne, där vi såg halva
idol. Smarta hanna & jag trodde att vi skulle hinna möta axel & hans kompis på fridhemstorget
under reklamen, höhö. Så vi sprang dit, sprang tillbaka med dom, upp till hanna & fortsatte kolla.
jag svär, hanna va helt taskig, heheh. axel & han killen va tvungen att sticka hem 10 minuter efter
att dom hade kommit, för hannas pappi skulle komma hem. Haha! & jag lovar, jag o hanna e
f*cking bäst! vi tänkte sticka ut innan med cycklarna, men såg hannas pappa komma på gatan,
så vi kutade upp & tog av oss jackorna. Sen snabbt satte vi oss i soffan & låtsades som om vi
kollade film, och vi lyckades. skillzzzz? :D Sen vid klockan halv 11 stack jag hem.
TACK HANNA FÖR DAGEN & KVÄLLEN <3

Det var om min lilla dag , erat val om ni bläddrade ner eller orkade läsa,

men ni som läste är ju helt enkelt bara bäst! (y) Nu ska jag göra mig i ordning, för jag är trött.

PEEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0