missss.

Det finns en sak jag tänker på väldigt ofta, att jag berörs så himla lätt av musik!

Det finns många låtar som väcker tusentals minnen, jag blir lätt tårögd av att lyssna på sån musik.

Det finns en stor bunt låtar som är hur känslomässiga som helst för mig.

Jag kan lyssna på en låt som är lugn & sorglig & gråta inom mig.

När man var yngre lyssnade man på musik för att låten hade ex. coola ljudeffekter.

Men nu när man blir äldre, iallafall jag, så lyssnar jag verkligen på texten i musiken.

Jag blir vekligen tårögd till många låtar! Låttexter är verkligen något magiskt!

Just nu lyssnar jag på en låt som påminner mig om "de gamla tiderna"

FYFAN ASSÅ, det är så, åh jag kan inte hítta det riktiga ordet!

Nu när jag lyssnar på  sån musik, är det tusen gånger enklare att skriva.

JAG KAN INTE HITTA DET RÄTTA ORDET .

& om ni läser min text samtidigt som ni lyssnar på eran "saknar-de-gamla-tiderna"-låt
så kommer ni verkligen hålla med mig, tror jag iallafall.

Jag är tårögd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0