halloween 2008&2009

JAG & ALICE 2008 :

JAG & ELIN 2008 :

JAG & AMANDA 2008 :

JAG & LISA & ALICE 2009 :

NU ÄR DET 1 ÅR SEN / 2 ÅR SEN BILDERNA TOGS. SAKNAR SOM IN I !

Jag & Elin : Vi gick då "bus eller godis". Vi gick en JÄTTE lång bit!
Sen tappade vi bort oss, var ute till skit sent för vi hittade inte hem, haha.
& det var iskallt ute! Vi hade färgat våra hår svart på engångsfärg & vi skulle
ta bussen hem, riktigt pinsamt hade det varit men elins pappa hämtade oss.

Jag & Alice 2008 : hahaha, då gick vi flera dagar för tidigt. Och vi knackade 
på några som också gick på slottis i 9an & då gick vi i 6an. De hade en fest
så det var himla pinsamt för hon var min syrras kompis! haha, men kul!

Jag & Amanda : Haha himla kul, men det började regna & godiset blev blött!
Vi hade lagt pepparkakor som vi fått, i en påse. Så mosades dom & blev som gegga.
När vi ringde på en så trodde hon att HON skulle få godis, Vi bara : Bus eller godis?
Hon : Nää jag äter inte godis, jag är tandläkare. Haha whot det var vi som ville ha :)
& sen så var det någon som va 100 år elr ngt & sa: jag har såå ont så kan inte hämta godis..

Jag & Alice & Lisa : hahah så misslyckat. Alice såg mer ut som ett troll. Jag & Lisa såg ut
som misslyckade wannabe fjortisar. FAIL! Men det var iallafal kul , för sen skulle vi träffa
några & alice var helt grön i huvudet.
ja , ni ser bilden! mohahahha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0