fail fredag?



GAMMMAL BILD!

hahahahaha, igår blev kvällen ganska fail men ändå rolig.
Blev en filmkväll hos lisa med hon, jag, erika, melissa, tove, katja, marc, marcus, axel & leo.

Måste bara berätta om det som blev faaaail! Läs om ni vill :  

Ja, vi var i lisas källare men så var det sjukt varmt där så vi öppnade ett fönster där nere.
Vi gick också ut & in från fönstret för att det var ju ändå skit varmt där inne. Så gick jag, erika &
tove ut på gatan och cepade oss? Sen helt plöstligt hör vi att ett glas går sönder, det lät riktigt mycket!
det första jag tänkte var; INBROTT?!?! Så vi spraaaang tillbaka tillbaka till det fönstret, och allt var tyst.
Så ser vi lisa som hade sprungit ut från dörren & bara: Fööönstreet gick söönder! De hade skojat med
varandra att stänga ute några personer, så tryckte de från båda hållen & så gick fönstret sönder.
Så det låg glas överallt. Lisas pappa kom ju ner helt trött & var ganska sur & så städade vi upp glasen & sånt. hahahaha fan vad fail det var! jag, erika & tove blev asrädda haha & jag började asflabba när vi var där i
källaren sen för att vi hade spillt ut helt mkt dricka, eller rättare sagt JAG gjorde det, haha.
Men kan jag hjälpa att vissa ställer sina glas på golvet?!?!?!? :o

OJOJ, det blev långt. men det var iaf roligt igår , det blev lite överspeedat hahah! :D
Jag och tove sov sedan över hos lisa, vaknade idag vid 10 för att lisa skulle träna.
Idag ska jag vara med Elin L om hon nu svarar mig!


PUSS & HEJ , NI  SOM ORKADE LÄSA: TUMMEN UPP TILL ER (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0