s-s-sexy

tjenixen babes !

FREDAG
lisa kom till mig vid 4 & lite senare tog vi bussen till dansen, efter så åkte vi hem igen & på kvällen chillade vi. vi övade också sminkningen eftersom vi ska ha dansuppvisning i morgon (söndag) . Lisa sov sen över hos underbara mig. :o:o:o

LÖRDAG
idag vaknade vi upp & fixade oss, sen tog vi bussen till slagthuset, det var genrep där. Efter så gick vi i stan & kollade runt lite, lisa köpte några saker & så tog jag mitt andra hål i örat, i vänstra örat om ni ville veta ;o sedan såg vi the ghost writer på bio, den var bra men ibland fattade man nada... nu sitter vi här i mitt rum & har precis sett the final destination 4, :D:D:D nu ska vi göra oss i ordning, ta på ansiktsmask & sen göra ngt annat.

Och jag längtar till i morgon, dansuppvisning, yääääy! vi skulle sminka oss 80-tal , alltså ÖVERDRIVET. hihihihi kmr bild nån gång, i morgon kanske.

pussssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Melissa

Nice med hal i örat da ar jag inte ensam hihi<3<3:D

2010-05-17 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0