m a l m ö s t a d

hejsan ,
idag stack man till stan med erika, tove, lisa & melissa . Vi kollade runt lite, åt mat + glass. Sen hade vi en idé, att åka trampebåt i kanalen, haha så vi hyrde två st för man fick inte vara 5 i en -.- Det kommer en video snart med bilder men som laddar skit segt så får se när det blir, hehe.
Efter 1 timme med trampebåtarna stack jag & lisa ensamma & de skulle kolla på ngt annat. För jag o lisa skulle handla lite kläder på gina tricot. Jag handlade en svart t-shirt med en zebra på, svarta lackleggins elr va man säger, & en vit/beige skjorta. Efter stack jag & lisa hem till var o en, & vi var väldigt duktiga för att vi gick hela vägen (a)
Nu har vi några gäster här hemma & jag sitter på mitt rum & tråkar som in i .
det var om denna soliga dagen .

vi ses,
pussssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0