korta skoldagar gillas!

hejsan,
idag var det jävligt dåligt väder, regn & åska. bbbrrrr....
vi började vid 8 & slutade vid 11, skönt. & då äggades erika, men det blev nt direkt lyckat. det började med att lisa smashade ett ägg i huvet på henne men det kom typ på kläderna ist haha, & sen skulle jag också kasta men hon tog på sig sin luva så dt gick ju nt :( & ville ju nt direkt kasta på kläderna.. haha & ebba var tydligen i matsalen så hon kunde heller nt ägga. hahah jaja bättre lycka nästa gång (a)
Nu ska jag ladda ner några filmer till helgen då jag ska sova över med lisa . & idag ska man bara softa här inne pga det hemska vädret, såg ut som att jag hade duchat när jag kom in haha!
mycket *haha* i detta inlägg, xD


det gick heller nt så bra med filmningen, man såg typ inte för jag kollade nt direkt när jag filmade, ehhe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0