freeeeeeedag

wiieee nu är det äntligen helg. & denna fredagen tillbringas med.... mig själv, hehe. Men är nt sur över det, rkt skönt att bara slappa lite idag :) sitter här & tuggar i mig Ahlgrens Bilar, goooottttt. snart ska jag nog se någon film elr ngt & i morgon blir dt stan med kompisar o sen sov hos lisa med dom.


en lagom ful bild som jag tog nyss med min "braiga" webb.

btw, snart sommarlov! det e fan helt sinnes vad tiden går snabbt,var det inte precis sommarlov typ? ;s
hiihihihih men sjukt härligt,
såhär kommer min sommar se ut (ungefär) :
 x EN MÅNAD I FRANCE
 x EN VECKA I MALLORCA
 x RESTEN HEMMA VID POOLEN + KOMPISAR.

Kmr bli bästa sommaren på länge, I think :D
jag kan inte vääntaaa längre! (L)

pusssssssss sötnosar!
saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0