den femte maj tvåtusentio

hejsan,
idag har det inte hänt så mycket, bara skolan like always. det börjar bli tråkigare & tråkigare, och påminn mig inte om 8an haha.. idag blev jag o nårra andra instängda på toan, hundra utanför som tryckte på, vatten som "kastades"(okej,mest av mig hihi) & ett läckande rör så dt blev blött på golvet + luft som luktade skumt, mmmm mysigt johannes haha . Vet nt varför jag skrev detta men har ju inget annat roligt att skriva så ja. :D
i helgen blir det sov med nårra kompisar hos lisa, :)<3
pusssssssss


bild från när jag & lisa såg erik & calle,(ett tag sen) :D<3

Kommentarer
Postat av: zara

jag var också där & såg erik o calle,:D<33

2010-05-07 @ 18:48:57
URL: http://zaramedz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0