vädret :D:D:D:D

omg, för det första måste jag bara säga en sak : DET E FÖR F*N VÅR/SOMMAR UTE ! SJUUUKT HÄRLIGT ASSÅ. SOLEN SKINER & MAN STEKTE I SKOLAN. FRAM MED SOMMARJACKAN & SKORNA! SHIT SOM JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN NU ! KMR BLI BÄSTA SOMMAREN EVER & MKT UTOMLANDS (L)
hehe damp.

sorry för dålig uppdatering (inte för att nån bryr sig men ändå). För två dagar sen, alltså i tisdags så såg jag & martina "Remember Me" på bio. Den var skit bra ! ni måste se den . Och igår var jag med lisa efter skolan .
Idag har det inte hänt så mkt men efter skolan stack jag till daddy för skulle hämta några saker. Nu har jag precis kommit hem därifrån & jag skippade badmintonen idag för pallade inte & jag måste ändå packa för i morgon. (inte för jag har packat så det spelade igentligen ingen roll, haha). Nä nu ska jag lägga över lite filmer från maddes hårddisk till min dator så jag har med nårra filmer till frankrike. Imorgon börjar jag kvart över nio & sen slutar jag klockan elva för jag ska vara ledig från gympan, yey. För då sticker jag hem o softar , och senare åker jag till frankrike. Ska bli niiice, det e över 20 grader där nu, (min pappa e där nu).
& du som orkade läsa är bäst jag lovar! :D
pusssssssss



bilden är tagen på sportlovet från balkongen i frankrike. härligt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0