sånt här får man göra när man har tråkigt!

Jag har tråkigt...
men nu får ni iaf veta mer om mig! :

Har du pojkvän? - nej
Har du pussat någon 2010? - ja
Har du kramat någon 2010? - ja
Har du hatat någon 2010? - ja
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? - tror nt
Har du haft sex 2010? - nej
Är du kär nu? - nope
Kan du vissla? - duvet jag är proffs :D
Är du emo? - neej
Är du brat? - nonono
Gillar du vältränade killar? - lagom är bäst (:
Gillar du nörd-killar som pluggar? - näj
Gillar du tjejer? - ja som vänner !
Är du bisexuell? - nej
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? - ja
Är du brunett? - nope
Är du blond? - yesbox
Är du glad? - ja som vanligt typ.
Vad gör du nu? - sitter här med datorn & kollar lite på desperate.<3

Jag pratar: svenska :o
Jag avskyr när folk: sviker
Min bästa vän är: alice är en av dom, men sen finns det fleera!(L)
Min första vän hette: elin l .
Kärlek är: lovely.
När jag borstar tänderna: har jag tråkigt
När jag lagar mat: blir det pasta med pesto (a)
Jag tänder på: snygga killar som dt nt finns många av !!
Jag är rädd för: stora feta äckliga spindlar :s
Den värsta känslan är: när man känner sig ful
Den bästa känslan är: när man är på sjukt bra hurmör
Jag är bäst på: att vara glad (a)
Jag är sämst på: gympa i skolan :o
Om jag var ett djur skulle jag vara: en katt eller en hund.
Min mobiltelefon är: min bästa vän, mihih.
När jag vaknar på morgonen: är jag för det mesta trött

Bebisar är: söta
Klädstorlekar: oversize. Inte tighta, dom är så.... OBEKVÄMA!
Skostorlek: 38/39 :$
Äter: allt förutom det som lever under vatten & linser bläe.
Dricker: läsk, oboy, mjölk !
Guld/Silver: Silver
Glass: choklaaad
Negativa egenskaper: envis :$ sen finns det säkert mkt mer..
Positiva egenskaper: typ alltid glad,
Vikt: det du ! under 50 iaf, så nu får du fundera ;)
Älskar: mina närmsta kompisar! & godis ofc haha.
Hatar: wannabeees, svikare o såånt
Musik: michael jackson, nrj osv.
Syskon: 2
Körkort: Nej
Intressen: kompisar, dans, badminton, datorn, sen så älskar jag att fota men jag har inte en system :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0