sångröst tack!

varför är allt så orättvist? varför fick man inte en bra sångröst?
jag är så sjukt avis på dom som har det, jag menar jag skulle gjort ALLT för en bra sångröst. Inte en sån där vanlig bra, utan en alldeles speciell! Att man kan ta höga toner hur lätt som helst & bara gå runt & småsjunga utan att det känns skämmigt.

jag menar, vem i h*elvete kan ta My Heart Will Go On ?!
- inte många.

denna tjejen är en helt vanlig tjej från USA, varför får just hon den begåvningen? :(
LYCKOST !!!
Klicka er runt så kan man också se henne sjunga andra låtar. Hon gör Fireflies rkt bra !
eller alla bra .


Kommentarer
Postat av: zara strand.

hon var riiiktigt bra! :O

2010-03-20 @ 19:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0