SOMMARLOV!!:D:D:D:D

OMG, jag kan inte förstå det! Det är f*cking sommarlov!!!:o:o:o:o
helt sinnessjukt, visst? speciellt med tanke på vädret, -.-
ingen skola, inga läxor, inga tider man ska passa, inga tidiga morgonar, sjukt härligt :D

Kom precis hem från skolavslutningen, jag älskar skolavslutningar. Det är så härligt med alla sommarlåtar & att man vet att det ska bli sommarlov. Men om ngt e tråkigt så är det att man vet att man inte kmr träffa vissa under lovet....

Klockan är iaf halv 12, & om några minuter ska jag gå till bussen. jag, erika, tove, melissa & lisa ska till entré & äta. Sen vid 1-tiden så kmr alla andra & vi ska på laserdome, yäy :D
x 2 SPEL LASERDOME
x 5-KAMP
x GODIS, LÄSK

hehhehe. Och det ska vi göra i två timmar, efter det ska jag hem till daddi & vi ska på fest hos grannarna med bad i poolen o sånt . Ja, fast att det regnar! (värmepump) .

pussssssss,

btw. hur jag såg ut på skolavslutningen kmr på bild i morgon I think. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0