operation dagsverke

hellu everibådi,
idag är det operation dagsverke & det betyder att man ska jobba sig tiill 150 kr som sen skickas till typ barn i afrika till deras skolmaterial? och jag ska damsuga några rum i lägenheten tror jag & sen få ledigt resten av dagen, haha. göttt! :)

klockan är 10 i 12 & jag vaknade för inte så längesen, sjukt härligt. Mohaha vissa skolor går i skolan just nu , elr många gör det ;D Jag kollar på desperate housewives säsong 1 som är på tv, det var skit längesen jag såg dom. Men jag har sett exakt alla avsnitt på desperate, inte i efterhand utan när dom sändes (a) i love dh ! <3

nu ska jag fortsätta kolla, & lite senare så fixar jag det med 150 kr.

pussssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0