min helg

hola amigos !
har nt uppdaterat så mkt nu i helgen men här kmr lite vad jag har gjort :

lördag
i det fina vädret cyklade jag i shorts & t-shit till lisa & en stund senare satt vi inne i biosalongen & såg på Sex And The City, den var skit rolig. Innan filmen började så kom det en tjej som delade ut två biobiljetter & smink. Så hon slumpade ett nummer & såklart så slumpar hon platsen BREVID mig, & där satt ingen. Så sjukt störigt, hahah jag tänkte säga att det var min plats men tänk om hon hade velat kolla på min biljett elr ngt ? :$ ajjaa,
sen stack man iaf hem till lisa, vi gjorde lite olika vanliga grejer som vanligt (: senare såg vi på två filmer, Scream & kick ass.

lördag
vi gick upp vid halv 11, åt frukost, chillade & sånt. Skit fint väder idag igen & vi satt i trädgården typ till 4. Då cyklade vi till stranden & tog årets första dopp i sverige, :D Det var svinkallt men ändå härligt, sen solade vi lite & stack hem.

Japp, det var min lördag & söndag (:
snart kommer ett inlägg med bilderna sen fotodagen för några veckor sen (:

pusssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0