ME LOVE STUDENTFESTER

hejsan,
precis hemkommen från min nästkusins student. Vi stack rätt så tidigt för vi skulle åka med morfar hem & han skulle ju inte hem så sent -.- det var iaf rooligt, mke "håll igång" med hög musik & fulla människor, japp. hahah dt var rkt galet, jag älskar studentfester! :D Orkar inte berätta så mkt mer men det var iaf galet kul!!

och idag efter skolan var jag med lisa. vi solade i hennes trädgård, handlade glass & lite sånt chill ;) så SJUKT härligt väder asså, i tisdags ösregnade det ju :o nu är det sommar, :D hoppas det håller i sig!

har tyvärr ingen rolig bild, längtar tills jag ska få ha syrrans systemkamera när hon har skaffat en ny! :D

puss sweethearts, (L)


jätte gammal bild haha ! Jag var oseriös så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0