fly away

hejsan alla glada!
Eclipse har ju biopremiär den 30 juni, och då är jag i frankrike! :( Meen , sen kom jag på att jag kan se den där kanske OM det nu finns på engelska & inte den e dubbad som de gör med alla filmer & serier där -.- 

&&& förresten om jag nt har sagt det så åker jag dit på torsdag morgon, sjukt härligt! Jag ska ta med mig min dator men våra grannar där nere har haft problem med deras internet i 3 månader, så det e inte säkert att vi kmr få rätt på det. Men isf lovar jag att gå in på ett Internetcafé minst 1 gång. :D

från det till en annan sak; vet nt rikt vad jag ska göra idag. kanske dra in till stan idag igen men ngn, & typ alice o jenny skulle kanske dit så kanske träffar dom snabbt?(L)

snart ska jag iaf dra in på martinas rum för att se "Baksmällan" för andra gången. Jaja först kmr ett till inlägg efter detta med en bildbomb med gamla bilder, kanske 1-2 år gamla om nt mer , så var beredd my friends ;)

pussssssssssssssssss


slumpbild
i vintras på skoltoaletten? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0