fixat lite på bloggen

hejsan allihopa!
har äntligen fixat klart min nya header som ni ser :) Blev inte exakt som jag ville, & blogg.se förstörde kvalitén :( menmen....

Har också fixat lite andra saker, lite med textstil & sånt. Och en till sak:
För att komentera nu i fortsättningen så är det bara att trycka på inläggets rubrik , istället för att trycka på "komentarer"-knappen. Men den finns fortfarandre kvar (:

Ja, det var nog det jag ville säga. elr nej...
Idag var det Klassens Dag, & det var regnigt väder så vi såg en film + hade frågesport. Bättre än vanlig skoldag iaf! Efter så stack man först hem & sen smsa zara s om jag ville lite till stan med henne & olivia, ofc så sa jag ja. Så stack till stan & sen hem, kollat på tv & fixak med bloggen över länge. Nu ska jag snart äta ! :)

pussssssssss


snart sommarlov :D<3

Kommentarer
Postat av: zara

din blogg är FIN! :D<3

2010-06-09 @ 19:39:57
URL: http://zaramedz.webblogg.se/
Postat av: oliivia

i love your blog (a). Du får hjälpa mig med att skaffa en ngn dag?! :D<3

2010-06-09 @ 19:40:46
Postat av: Mamma Bea

Du har en jättefin blogg :) Haft en bra dag annars? Kram

2010-06-09 @ 20:30:17
URL: http://mammabea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0