en rolig eftermiddag

har precis kommit hem från laserdome .
Det var sjukt roligt! först hade vi 20 minuter laserdome, & det var vi (19 st från klassen) mot några småttingar. Haha vi ägde ut dom, typ 3 gånger så mke mer ppoäng elr ngt. Men dom klagade JÄTTE mkt på oss, att vi hade tacklats, skrek svordomar & sånt. hahaha, det var killarna & sånt men såfort jag blev skuten sa jag typ "fan", herregud vi blev utskällda typ ;$ jaja, sen så körde vi ett spel till laserdome, det gick bättre med allt & denna gången fick vi dubbelt så många poäng än dom om nt mer. haha vi ägde! :D

Efter laserdome hade vi 5-kamp. Två grenar: Tjuren & gladiator. det var också över kul! haha asså Tjuren var skiiit svår, man fck bara hålla med en hand & man gled MYCKET. haha, & jag mötte tove på gladiator & jag förlorade ;$

Efter allt detta så fick vi godis & chips. & medans vi hade 5-kamp fick vi läsk (a)
rolig dag! borde göras om!! :D

nu ska jag till pappa & så ska vi som sagt på fest hos grannarna!

tjingeliing (:






BILDERNA TOG JAG FRÅN HEMSIDAN, MEN NÄR JAG FÅR BILDERNA AV LISA SÅ LÄGGER JAG UPP. PLUS NÄR JAG KÖRDE TJUREN & GLADIATOR PÅ VIDEO, HEHHEHE ..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0