dagens köp

hejsan,
idag vaknade jag av att solen strålade på mig. härligt!
vid 12-tiden stack man till stan med....olivia :D<3
jag har varit i stan nästan varje dag denna veckan, haha.
& idag fick jag faktiskt med mig några grejer hem :
(förlåt för kvalitén, längtar tills jag får maddes systemiiis..)


helt vanlig blå & vit randig 3/4 tröja. (i verkligheten är den blåa färgen mer lysande, me like)

myycket finare i verkligheten, jag ääälskar de somriga färgerna! Dagens favorit köp!

blåa Race Marine tygskor, nu har jag tre par (a)

förvånande nog, en bok :o wow, jag gör framsteg. haha men dt e till bilresan.

Japp, det var det. Åhh äntligen sommarkänslor med tanke på vädret :DD

I morgon åker jag & är där i 1 månad, yäy. Detta blir det näst sista inlägget innan frankrike,
skriver "hejdå" ikv, men ni får ha det gött så länge (a)

pusssssssssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0