HÄRLIGT VÄDER IDAG!

sitter här med musik på högsta volym , mina stora högtalare är sjukt bra! lyssnar på Alorse On Danse, ni vet den franska dunk-låten?! :D själv tkr jag att låten inte är ngt speciellt när man lyssnar på den med låg volym, men med högtalarna på max, (okej kanske nt helt) så är låten såååå grym!

Åhhh, på tal om dt, om 16 dagar åker jag till underbara frankrike. Sola, bada, shoppa, hitta på saker i 1 månad, härligt! tre dagar efter jag kommer hem bär det av till Mallorca med mamma & systern, yäääyyy. sen får man ju inte glömma poolen här hemma också, tänk mysiga kvällar med kompisar vid poolen & sånt!:D SOMMAREN 2010 KOMMER BLI BÄST!
det är helt j*vla sjukt , jag kan fortfarande inte inse det; det e för fan sommarlov om en vecka :o:o:o:o:o:o det är helt sjukt, fattar nt det haha! ska bli obeskrivligt härligt! äntligen 2 år avklarade på slottis, puuuhhh, bara två år till -.-

Dagen innan skolan börjar sen igen kmr jag få ÅNGEST!
bgdfsmaälåfsjpcmafsoxadfsgtkjdsöldfgkjfmdfsdkgjngddkjngdkl SOMMARLOV, :D:D:D:D:D jag e speedad som fan!

OCH BARA EN FRÅGA : ÄR DET BARA JAG SOM FÅR SÅN HAPPY FEELING EXAKT VARJE GÅNG SOM JAG LYSSNAR PÅ HÖG & DUNKANDE MUSIK ? JAG BLIR SÅ SJUKT GLAD AV MUSIK! UTAN MUSIK HADE JAG INTE KUNNAT LEVA, OMG ASSÅ JAG ÄR HELT KONSTIG IDAG! (elr det e jag ju alltid), HEHEHHEHEHHHEHEHHEHEHEH! :D:D:D:D:D

NI SOM ORKADE LÄSA ÄR BÄST , SVÄR MANNEN (a.

ha en happy eftermiddag, för det har jag ;)
DUNKDUNKDUNKDUNK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0