tosselilla

~      hellu bitches
dagen spenderades på tosselilla med syster & kusinerna. det finns typ inga roliga karuseller där men vattenlandet är ju asballt (a) vi tog massa foton & sånt som kmr upp ngn gång då personerna på bilderna har godkänt fotona..efter tosselilla åkte vi till "landet ingenstans" , till farmor med andra ord. hon bor lixom mitt ute på landet, så liiiijde öde. fast helt ärligt så var dt sjukt härligt med lung & ro, haha. där stannade vi & åt mat o sånt. och jag har precis kommit hem där ifrån, fet dag assåååååååååååå.

nu sitter jag här asså & typ lixom gör exakt ingenting.

jaaja, 
pussssss sweethearts or...     retards !





den första bilden var tagen någon gång innan jag åkte till france,
& den sista bilden är tagen efter france. you see the different?
mitt hår har blekts sjuuuuukt mkt, meeee like !
på vintern tänker jag fan färga det så ljust som det är nu på sommaren!
OCH BTW, DEN SISTA BILDEN ÄR ABSOLUT INTE VÄRLDENS VACKRASTE BILD, HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0