töntiga tjockisar

- tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeena!
jag & jenny sitter här i mitt rum med vars en dator, geekvarning jag vet ;$ hon kom iaf till mig vid 5 & vi gick ut lite & gjorde exakt ingenting. Så vi gick till stan, så duktiga, & åt på McDonalds tjockisar är vad vi är!(a) Nu har vi precis kommit hem därifrån & ska snart hyra ngn film & köpa godis. Sen ska hon sova över hos mig :D<3

Och btw, när vi var på mcdonalds så satt typ en pedofil brevid oss & började fråga oss massa saker, typ såhär:

pedofilen: går ni i 9an?

vi: nej?

pedofilen: har ni gått ut 9an?

vi: nej ?

pedofilen: går ni i 7an?

vi: ja?

pedofilen: vilken skola går ni på?

vi: vi går på olika skolor.

pedofil: haha, är ni särbarn som går på olika skolor varje dag?

vi: hahahahahhaa

pedofilen: bor ni själva ?

vi: ehm nej?

pedofilen: haha synd :(

vi: ojj klockan är halv 8, vi skulle vara hemma sju (hahhahahha)

så typ rusade vi ut, haahahhaa . sjukt cp, (:
pussssssssssss på alla!




fick inte lägga upp någon av bilderna jag smygfotade på henne :(
& btw, vi håller på att döda varandra på msn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0