tidsfördriv

läs om du pallar

45 frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta senast idag? - filmen "Inception"
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? - sov
3. Vad gjorde du för 30 min sen? - satt vid datorn
4. Vad hände dig 1993? - då var jag noothing
6. Tre ord varför du sist spydde? - kmr nt ihåg, längsen!
7. Vilken färg är din hårborste? - silver
8. Vad köpte du sist? - godis & läsk :$
9. Vad fick du senast i present? - hm?
10. Vilken färg är din dörr? - brun hos mamma, vit hos pappa.
11. Var förvarar du dina pengar? - i min plånbok, om jag nu har pengar haha!
12. Hur var vädret igår? - fint !?
13. Vem kramades du sist? - min katt (a)
14. Vad ser du fram emot? - min födelsedag, fast ändå nt...
15. Vad är 15? - ett tal?
16. Vilken skostorlek har du? - 39 :(
17. Vill du klippa dig? - ja, det behövs.
18. Är du över 25? - nope
19. Pratar du mycket? - jadå , haha
20. Kollar du på O.C.? - nej, har gjort
21. Har ditt namn ett "x" i det? - nej
22. Känner du någon som heter Steve? - nej
23. Hittar du på egna ord? - haha ibland
25. Är du en typiskt svartsjuk person? - nej
26. Vad har du för mobil? - sony ericsson c 901
27. Vem ringde dig sist? - martina.
28. Biter du på naglarna? - nix
29. Har du lockigt hår? - nej!
30. Vilken konsert ska du på härnäst? - Lady Gaga :D
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - ingen speciell?
32. Hur många gånger har du svurit idag? - håller nt koll på räkningen haha
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? - "typ" får nog första pris (: 
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? - aldrig hört talas om
35. Ska du jobba imorgon? - neey
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? - vet nt?
37. Vad borde du göra nu? - slita mig från datorn (a)
38. Har du något smeknamn? - josse,
39. Sover du mycket? - njäe
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? - don't know. finns många bra jag har sett..
41. Vad ska du göra på lördag? - sova över med alice :D<3
42. Är du en glad person? - yesboox
43. Har du roligt nu? - nej nt direkt,
44. Vad gillar du att äta? - god mat & sötsaker, hihih
45. Gillar du någon just nu? - inte mer än vän .


randombild,
tagen i frankrike !

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahah roligt namn:P

2010-08-04 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0