HEMMA FRÅN FRANCE

- shooooooo breeeees!
nu är josefine hemma efter att ha varit i Frankrike i 1 månad. Jag gick heller alldrig in på något internetcafé...Jag har iallafall haft det jävligt nice rent ut sagt! Vi har haft sol varje dag & extremt varmt. Det har varit ungefär 35 grader varje dag & ännu varmare i solen. I havet har det varit minst 28 grader & 30-35 i poolen, haha ;o detta året var luftfuktigheten så hög vilket menas med att man blir svettig så fort man har varit ute en liten stund. Vi har mest solat & badat . Vi har även shoppat i storstaden Nice, varit i Antibes & sett öööver stora båtar, åkt över till St Tropez, & där har vi kollat i dyra affärer. Förrutom det har vi mest slappat, chillat på stranden & badat hur mkt som helst (det är man tvungen till). Som en överraskning kom våra grannar & hälsade på, de bara stod där i dörröppningen, haha så i slutet har man umgåtts med dom, rkt nice, vi har grillat på stranden & sånt kul! jag har även sett sveriges kungafamilj (vi bor jätte nära deras sommarhus). Så vi har spanat lite på dom, hehe ;) Med mig hem har jag fått lite saker,
Ett par gladiatorskor, en hoodtröja, en kofta, en mascara, två par örhängen, 4 st armband, en snygg klocka, en borste, en t-shirt & kanske något mer... Jag har i alla fall haft en härlig semester & vill tbx nuuu, :D
MEN på söndag åker jag ju till Mallorca med mamma & madde, hehe :D Så nu innan vi åker ska jag träffa saknade kompisar & åka till tosselilla med kusinerna,.
btw. bilder från semestern kommer NÅGON gång (a)..
pusshejj, (L)
en seeexig bild som jag hittade på maddes dator haha... (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0