är i mallorca

halloj alla saknade! :D
nu har det gått flera dagar här i mallorca & det är inte länge tills vi ska hem :( Hittils har det varit underbart, vi har solat på de fina stränderna, badat i det turkosa havet, badat i den coola poolen, shoppat i storstaden "Palma" & ätit på restaurang varje kväll. Jag älskar detta, trodde inte alls att det skulle vara såhär fint & mysigt här, jag hade föreställt mig som Kanarieöarna, bara maassaa turrister, men nejnej dt kan man nt säga. visst, det finns ganska mkt men ändå nt så...de vi bor hos (min morbror + sambo) bor i en fiiiiin & sjukt mysig lägenhet som känns som ett hus. Ja det har iaf varit jätte kul här & jag har köpt en del saker. Vill gärna stanna här mkt längre men samtidigt saknar jag vännerna såååå mkt! Nu har vi musik på högsta volym & jag sitter här. Deras internet är sjukt segt men det går. Och detta är första gången jag går in, man vill ju nt vara inne här alldeles för mkt på semestern hehe.
nä nu ska jag avsluta detta inlägget & ni som läste är sjukt duktiga haha :D ni får ha det bäst sålänge & jag har nt lagt över några bilder men dem får ni när jag kmr hem, det finns MÅNGA.
pusshej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0