2 månader till min födelsedag.....

....men jag längtar inte, vet ni varför? för då har skolan börjat :(


gammal bild

~    HEEEEELLLUUUUUU!
stack till alice idag igen, vi badade mest & andra saker. efter var min familj hos min morbror & hans tjej , vi var där på middag. & dom har en riktigt söt Norsk Skogskatt som heter Muscot (a) Vi kom hem därifrån för lite mer än en timme sen, och jag ska snart sätta på en film . 

jag tycker att ni ska börja komentera mer, ingen gör det typ, så du som ser detta, komentera vad som helst, har ju asbull.

xoxo WorkOutGirl ,
(haha)


Kommentarer
Postat av: Hanna Ahlin Sellgren

Jaha, och här ser man ngn som har läst ngn annans dagbok, right!?

2010-07-28 @ 15:15:25
Postat av: josefine

what?

2010-07-31 @ 12:19:56
URL: http://jjuuzzeehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0