01:22

hejsan
som sagt så skulle jag & jenny hyra film o köpa godis. Men när vi skulle hyra film så skulle jag vara tvungen att säga min mammas personnummer men jag kunde nt hennes sista siffror. Så jag typ chansade & så var det fel, bara drf fick vi nt hyra, strange ;o så istället köpte vi godis & läsk, sen laddade vi ner en film ist. Vi har precis sett klart filmen, vi såg Extreme Movie, den var rkt störd haha..
nu sitter jag här & dör snart av värmeslag, jenny har typ somnat i think, hehe. Men jaja skit samma, är ju ändå lite trött. Hon dog också av värmeslag, tror jag, omg hon kanske e död. bäst jag frågar.........
shit inget svar hahaha . okej jag hörde ; ghemm . jag bara; vaaa? hon; nimjmn. haha!

nä nu ska jag nt sitta här & tråka ut er andra. kan istället berätta om morgondagen, jag & jenny ska dra till kanalen & hyra en trampebåt haha! (a) 

pussen


bild sen i våras ngn gång :p<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0