michael jackson i mitt hjärta.


hehe höll inte direkt det jag sa att jag inte skulle vara inne på tre dagar.
men har kommit på nåt nytt, jag får bara vara inne på kvällarna, det kan jag hålla :)

på kvällen så gick jag med några i familjen till pildammarna, där var en hyllning av michael jackson. de sjöng hans låtar men det var inget speciellt. Två låtar var bra men resten sådär.

jaja.. idag var jag med melissa, vi badade, studsade & lite annat.
i morgon blir det firande av mamma, hon fyllde ju år i går & i morgon ska vi ha gäster.

Nu ska jag ta bort sminket, borsta tänderna & sen sätta på en film. "Farsan" . Har faktiskt inte sett den innan, jag som brukar vara tidig med att se alla nya men den har jag tänkt se länge men aldrig orkat ladda ner, haha.

pussshej :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0