dagen med aliceeee

hej !
blev ju mf idag med alice , och jag har slösat riktigt mkt pengar , höhö.
åkte karuseller typ 5 gånger? och en biljett kostar 35 så det blev dyrt,
plus att vi åt lite o sånt. men det är ju bara en gång om året så jaja.
vi åktre extreme fly 2 gånger & virvelvinden 3, jag vet ni ville veta (:
träffade / såg också många man känner. jag älskar malmöfestivalen!

Nu har jag precis duschat & det är för fan skola i morgon, sommarlovet
har verkligen flugit förbi! :( men jag kan ju inte göra något år det direkt.
Vi börjar vid 10 & så är det bara upprop så det är ändå chill :)








de två första bilderna är från google. på Extreme Fly & virvelvinden.
de andra bilderna är tagna idag. kanske inte världens roligaste bilder,
men hade inga andra att lägga in. alice tog alla bilder med sin nya mobil :)

rolig dag, och nu ska jag se på tv tror jag!
pussssen

Kommentarer
Postat av: zara

juzzeh, din blogg är FIN! <3

2010-08-22 @ 22:59:40
URL: http://zaramedz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0