NEW YORK 2008

EMPIRE STATE BUILDING :


GROUND ZERO (där world trade center stod):


HARD ROCK CAFÉ :

TIMES SQUARE :

FRIHETSGUDINNAN :


CENTRAL PARK:


ÖVRIGT :



Nu orkar jag absolut inte lägga upp fler bilder men det finns 1 miljon fler!
Saknar iaf New York så otroligt mycket, det går inte att beskriva med ord. Att se alla skyskraper och allt folk, det är helt sjukt. man får svindel när man kollar upp mot en hög byggnad. Alla byggnader är mycket högre än Turning Torso. Så jävla kul det var där, vill verkligen tillbaka! saknar allt, maten, folket, omgivningen, hotellet och ja, allt!
Det är iallafall ett minne för livet & jag ska flytta dit när jag har gått ut gymnasiet, det har jag bestämt!:d
DET VAR VERKLIGEN EN SEVÄRD UPPLEVELSE! GENOM BILDER ÄR DET SVÅRT ATT SE HUR HÄFTIGT DET ÄR, MEN ATT VARA DÄR, JA, HELT SJUKT!
I (L) New York

Kommentarer
Postat av: zarastrand

härliga bilder gumman<3,

2010-08-11 @ 23:00:43
URL: http://zaramedz.webblogg.se/
Postat av: Sofia Andersson

tacck , din blogg va ju fin me :D

köpte tröjan på cubus (:

2010-08-12 @ 12:11:09
URL: http://ssofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0