sommar föralltid tack!?


jag tänker inte på det så mkt just då, men tänk så blek man är på vintern! nu när jag kollar på bilder sen i vintras så ser man verkligen skilnaden haha! fast min fina solbränna börjar försvinna liite nu pga att vi nt har haft soliga dagar...:(

hur som helst,

är väldigt pigg idag, har sovit länge så det är väl därför. skulle igentligen sticka till burlövcenter med rebecca idag men det sket sig så det blir inget. så har ingen aning vad jag ska göra, sticka till stan med någon kanske. får se.

och min blogg är fortfarande störd, det går inte att kommentera något ! :(

ska försöka fixa det senare.

nu ska jag måla naglarna,
pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0