nrj in the park var fett!


bild från google..

NRJ IN THE PARK VAR RIKTIGT GRYMT! :DDDDD
jag, lisa, melissa, tove & katja stod näst längst fram vid staketet!:P
sjukt bra, har typ träningsverk i armen nu efteråt & nästan
tinnitus :P alla typ KASTADE vatten frammåt på en,
och öl också! sen va dt en kille framför mig som rökte -.-
så mina kläder luktar lite äckligt nu, haha!
men det var riktigt fett iallafall, tog många bilder.

efteråt åkte jag & katja den karusellen "extreme fly".
det var nån som kräkte i den för han hade kräk på
sina byxor, myyyysigt!:p

nu ska jag lägga mig (A)

pusshej ! bilder kmr i morgon .<3


Kommentarer
Postat av: Melilssa

Riktigt kul!<33

2010-08-28 @ 19:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0