min dag

hej,
idag stack jag upp till stan med syrran för vi skulle köpa present till en släkting. sen så cyklade vi från stan till de vi skulle till. mina halvkusiner är de sötaste ungarna som jag vet! de är lite "chokladbruna" i hyn, mörkt hår, mörkbruna ögon & sååå charmiga! två killar, fem & sex år & en flicka som är 1 år. killarna kommer bli riktigt snygga som vuxna , hehe! och flickan också! alex , max & emilia .

jaja nu ska jag lägga mig och i morgon ska jag till melissa, blir bad i hennes pool & sånt.

Och nu ska jag berätta en grej, att jag inte ska vara i datorn på 3 dagar för jag vill bara komma ifrån den, och efter dessa tre dagarna så ska jag bara vara inne på kvällarna! nu när det är slutet på lovet (buhuh) så mst jag slita mig ifrån den & göra vettigare saker! så tror dt inte blir mkt mer uppdatering på några dagar men ha dt gött så länge,

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0