kvällen/natten/dagen

hejsan!
erika & lisa & tove gick för en timme sen & de har sovit över här som
jag nämne igår. Rolig natt iallafall & vi såg en skräckfilm som heter:
The House To The Left, tror jag. Den var riktigt bra asså, haha vi
mådde ganska illa efter den pga att vi åt godis & drack cider samtidigt,
haha. Jaja, men sen idag gick vi upp vid 12 & sen stack dom.

Nu ska jag nog inte göra något speciellt, bara ta det lugnt. Ikväll ska jag,
lisa & tove se "Vampires Suck" på premiären, wiihooo!
jag älskar att se bio på premiärer ;)

hehe, jaja kmr nog komma ganska många inlägg idag tror jag !


vår fina lilla middag vi gjorde igår, hihi. jag älskar tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0