Gröna Hissen



klockan är halv 4 på natten, och jag är vaken som alltid (haha) .
Såg ju teatern med Eva Rydberg som dom har varje år. Denna gången
hette den "Gröna Hissen". Ni vet han som spelar berts pappa? han var med.
och den var sjukt rolig! :D Det är vår traditon att se teatern med eva rydberg
varje år & denna gången var nog den bästa som jag har sett! När jag kom
hem vid 12-tiden satte jag mig vid datorn, och.....där blev jag sittandes tills nu :$

Har fixat lite olika med bloggen, tex. "/love josefine" vid slutet av varje inlägg.
Men när jag höll på så hände det så att min beskrivning här till vänster
"hej! Jag som driver denna bloggen heter..." har blivit breeeeed, hjälp! :| 
jag vet inte hur jag ordnar tillbaka den ! :(
Jaja,
ska iallafall lägga mig nu.

pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vi följa varandra via bloglovin :)?

2010-08-20 @ 04:12:54
URL: http://candygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0