presenter, släkten hos pappa


2800 kr

1000 kr på bikbok
500 kr på New yorker

en tidningsprenumeration

stabilo pennor. har redan flera & jag älskar dom :d

en fotohållare eller vad det nu heter. fotot är mitt eget.

ett armband & ett halsband som jag fick av melissa & tove . <3

4 stycken nagellack. Det första är grafittinagellacket.

Såhär blev resultatet. Först målade man naglarna med vilken färg man ville & jag tog silver.
Sedan lät jag det torka helt och drog ett lager med det svarta grafittinagellacket.
Efter ca 10 sekunder såg det ut så som på bilden! Riktigt coolt tycker jag, finns i fler färger.

två tips är att vänta i minst 10 minuter innan ni tar på grafittinagellacket. Blev helt fult när jag vängtade
i 4 minuter som det stod att man skulle göra, för då smetades det silvriga ut. Och ett annat tips är att
BARA ta ett lager av grafittinagellacket, dra alltså penseln bara EN gång. När jag drog två gånger så blev
det inte grafitti, utan typ lite randigt? det såg iallafall inte fint ut, haha!

DET VAR DET, ÄR RIKTIGT NÖJD MED ALLT.
på måndag får jag mer för då ska jag fira hos mamma :D

puss

Kommentarer
Postat av: Melissa

Så coolt nagellacket blev!:D<3 Och snacka om att kunna shoppa nu:P<3

2010-08-28 @ 19:59:19
Postat av: zara strand

du är ju rik nu ! :d

och jag är fattig...

haha, vi får ta och ses snart tycker jag.<3

2010-08-28 @ 20:14:02
URL: http://zaramedz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0