ENTRÉ TODAY


gammal bild med so ?

SHOOO ALLA!
sov som sagt över med erika, lisa & tove igår.
Vi hyrde film & köpte bara lite godis. Duktigt (a)
filmerna vi hyrde : "The Stephfather" (thriller/skräck) som var riktigt bra,
rekomenderas! Och "Spy Next door" (actionkomedi) som var rolig haha!
Det var iaf en rolig kväll/natt för vi hade mkt om sommaren att prata om :)
Vi somnade typ vid 6, och gick upp vid 11 tror jag .
Sen stack vi till Entré , gick runt där & kollade, åt gjorde vi också....
och så träffade vi alice älskling!
Iaf, det jag köpte kommer på bild senare .

Nu ösregnar det som f*n , och det har det gjort nästan hela dagen,
så perfekt att åka till entré ist för stan som vi först tänkte, hehe...

Nu ska jag fota det jag köpte idag & äta lite godis som vi hade hemma.
Och jag har lägenheten för mig själv hela kvällen och en del
in på natten, haha synd att jag inte hade någon kompis här.
jaja, ni får underhålla mig på msn & sms? :d

pusshejleverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0