systemkamera :D

Nu vill jag berätta en sak :

Min syrra älskar att fota, det e hennes största intresse. Hon äger en systemkamera men nu börjar den bli "gammal" i kameravärlden så hon ska köpa en ny till sommaren, då har hon sparat klart. Då ska jag få den som hon har nu :D Eller kanske inte få men jag kmr få använda den när jag vill & så. Jag tkr också att det är skit kul att fota! Men skulle ta åratal för mig att spara till en fin kamera, hehe (a). Så nu e jag happy !
+ att hon har två objektiv till den också :D

Det var allt jag ville skriva, ses alla filuuuurerrrrrrrrrrrr.




Den är stilig (:


Kommentarer
Postat av: J E N N Y

åh vad roligt. Jag vill också ha en sån :(

2010-04-14 @ 00:32:13
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0