studiedag !

idag är det studiedag, wiho !

igår sov jag över med lisa, vi såg först desperate housewives, sen cougar town & till sist big mama jack haha (:
vi la oss inte jäätttee sent, & idag gick vi upp vid halv 10. Sedan cyklade vi in till stan, jag skulle köpa mycket (alla kläder till dansuppvisningen, en väska & lite annat smått) men hittade inte något alls! :o Vi skulle fixa ljusa baggyjeans med mkt hål i men det fiinns ju inga ! så om jag nt får tag i några så blir det väl ingen dansuppvisning för mig :( Men på söndag måste jag till stan igen & kolla mer...
Och den väskan jag vill ha säljs inte här i malmö så får väl åka till lund någon dag..
blöö på sånt, så jag fick alltså inte med mig något hem :(
och btw, jag HATAR skolan, pallar inte med den i morgon !! shit kom precis på att jag klagar mke, haha. Men man har ju helgen att se fram emot :)




Kommentarer
Postat av: zara

du har fina ögon! :D <3

2010-04-28 @ 19:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0