störiga saker -.-

jag är alltid sjukt trött efter skolan på torsdagar, vet igentligen inte varför men säkert för att det e i slutet av skolveckan. Detta betyder att jag aldrig pallar gå på badmintonen på torsdagar. Så jag gick alldrig dit idag, är rkt slö av mig ibland haha.

Är irriterad av en sak... för ett år sen planerade vår klass att vi skulle paddla kanot förra våren i tre nätter. Vi tyckte att det skulle bli skit kul & längtade. Men sen sa dom att det inte blev av till hösten pga.. ja jag kmr inte ihåg. Våra lärare sa att det skulle bli av till hösten, vi bara: jippiiiee ! Sen när sommarlovet var slut så sa dom att det inte skulle bli av , av någon "personlig anledning" . Då sa dom att det skulle bli av nu till våren,... men i veckan sa dom att det inte blir av eftersom skolan har ont om pengar!! Asså herregud, så störigt. Dom kunde lika gärna säga det från början :o

ojoj det blev en ganska lång historia, hehe.
puuuusssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0