solen tittar fram (a)

shululu, bloggade alldrig igår men hann inte .
igår stack jag först till entré ensam :$ skulle snabbt köpa några tröjor som kmr på bild imorgon tror jag. Efter entré cyklade jag till alice, & vi gjorde massa olika saker , ex. köpte glass, studsade, tog bilder, filmade osv. Om man ska sammanfatta det så flummade vi mest runt, hihi. har typ 20 videos från gårdagen men några kmr senare :D Nu får ni nöja er med några bilder ist,
pussss







de två sista bilderna är cpredigerade av alice, haha love u (L)

ps, tröjan som jag har på mig på bilderna är en av dom jag köpte..

Kommentarer
Postat av: alice

hihi vi är bääst (H)

love u, <3333333

2010-04-21 @ 17:02:43
URL: http://alicesplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0